Notícies SETMANA DE PORTES OBERTES ALS ENTRENAMENTS DEL GAP

SETMANA DE PORTES OBERTES ALS ENTRENAMENTS DEL GAP

La propera setmana, del 7 a l’11 de novembre, el GAP farà jornada de portes obertes. En ella els familiars i amics podran entrar al gimnàs i veure els entrenaments dels gimnastes.

 

 

Esperem que tothom qui vulgui entri i pugui mirar com és el dia a dia d’una sessió de gimnàstica. Podreu veure com els nens i nenes escalfant, fan preparació física i pugen als aparells, tot practicant els exercicis que durant l’any que ve presentaran a les competicions.

Alhora els petits del baby-gim demostraran com, tot i la seva curta edat, son capaços de fer tècniques i exercicis de gran dificultat psicomotriu.

L’entrada és lliure.

Col·laboradors


Activitats

Twitter

GAPorqueres: En el segon any de competicions federades, el GAP ha classificat a 4 nenes de 3 categories diferents per la final... http://t.co/5ZgEbeX3
GAPorqueres: Final per aparells dels europeus de GAP (teledeporte)... http://t.co/XTYBSJs7
GAPorqueres: Romania la gran guanyadora dels Europeus de Gimnàstica. Campiones per equips i 3 medalles d'or en la final per... http://t.co/VstbaR1e